dinsdag 28 april 2009

Een terugblik...

We zijn nu twee dagen terug thuis. De terugvlucht was goed verlopen voor wie dit nog niet wist ;-) We vlogen bij momenten zelfs 1000km/u richting Brussel. De straalstroom zat dus serieus in ons voordeel met rugwinden tot bijna 200km/u.

De Jetlag viel uiteindelijk nog al mee. Ik heb er enkel zondagmiddag wat last van gehad toen ik iets langer als 24u wakker was.

Op sommige vlakken mis ik Amerika serieus. Toen ik zondag iets ging eten verschoot ik echt van de matige bediening die je hier krijgt in de eetzaken ten opzichte van daar. Ik voelde mij echt minder goed behandeld door het personeel...

Ik kon me alleszins geen betere afsluiter inbeelden als San Francisco. Ik ben er echt verliefd op geworden en ik kan me niet voorstellen dat LA leuker was geweest om te eindigen al zou het daar wel iets warmer zijn geweest als in SF.

Uiteindelijk hebben we 4780km gereden op 18 dagen! Iets wat best nog te doen was hoor.

Bij dit bericht sluit ik heel waarschijnlijk de blog af en verwacht ik geen nieuwe berichtjes meer. Hopelijk heeft iedereen die onze reis gevolgd heeft genoten van de verslagen en foto's ;-)

Groetjes van het USA Trio!
Jeroen, Wim & Ben

2 opmerkingen:

greta zei

Wim heeft toch genoten van zijn gewoon patatten en vooral van een gewoon snee brood !!!
En dit allemaal zonder bloedklontertjes ha ha ...

jeroen zei

Ja ik was ook content dat ik terug gewone middag kon eten en sandwichkes haha